dinsdag 12 april 2011

Gismo , Westy gekocht in Woefkesranch


Hallo woefkesranch,

Verleden week woensdag ben ik Gismo de Westy naar een nieuw gezin verhuist en ik voel mij daar al helemaal thuis. Samen met mijn grote vriend Grando( hij is een Duitse herder) kan ik lekker ravotten in de grote tuin en hij beschermt mij ook, ik mag zelfs samen met hem een dutje doen in zijn grote mand maar ik heb ook mijn eigen nestje. Ik ga ook samen met het baasje lekker wandelen , ik heb het hier heel goed en wordt hier echt in de watten gelegd.Ze besteden veel aandacht aan mijn opvoeding en hebben het nodige geduld voor mij alles te leren.Nog vele knuffels en pootjes van Gismo.
Mijn man heeft me verleden woensdag echt gelukkig gemaakt met mijn lieverdje Gismo, ik wil jullie dan ook langs deze weg nog eens bedanken voor jullie klantvriendelijkheid, hulp en jullie inzet voor de hondjes. Onze Gismo is duidelijk een gezond en levenslustig hondje.Dank je wel.

Meer foto's van Gismp Westy

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"