woensdag 12 augustus 2009

Westy: Moustik


Hallo de Woefkesranch,
Ik wou even laten weten dat alles goed gaat met Moustik, onze Westie bij jullie gekocht, ondertussen alweer drie weken geleden.
Hij heeft het hier precies wel naar zijn zin.
Verkent het terrein, maakt kennis met redelijk veel honden, en nog het liefst alles wat veel groter is dan hijzelf, maar katten mogen wegblijven.
Na een eerste korte periode van darmprobleempjes heeft hij er deze week weer een beetje last van gehad.
Ik veronderstel dat het normaal is nu ik de ontworming gedaan heb.
Alles is terug in orde en hij is een echte kanjer geworden in het scheetjes laten en amai, wat kan zo'n klein mormel stinken ! en slapen! hij doet niks anders, 30 min wandelen en kattekwaad uitsteken, 3uur slapen, 5 min drinken en eten, 1 uur slapen...
Hij is eigenlijk sinds de eerste week al krantproper, ZALIG.
Daarnaast doet hij iedere keer mooi als we buiten gaan.
Ik denk dat ik begin maart zijn 2e vaccinaties moet doen, dus we gaan de dierenarts opzoeken, die dan nog nen vlaming is ook!! Vandaag ben ik met moustik naar de hondenschool geweest, amai, wat 'n grapje...
Hij mag beginnen over 2 weken, hij moet nog eerst zijn 2e prik krijgen en daarna mag hij voor 3 maand in de 'baby'klas... eventjes gaan kijken, amai, die 'baby's zijn allemaal puppies van herdershonden, bobtailers, boxers, bouviers enz, dus die zijn als puppie al groter dan de maat van mijn hond in volwassen uitgave... ik heb gepolst of er niet een mini-baby klasje is maar neen, mijn klein mormel zal meedoen met de 'grote'..; maar tegen dan zijn de grotere overgeschakeld naar de oudere groep ...
Ze hebben me wel gevraagd of ik een hond in pocketformaat gekocht heb... de grapjassen..voor de rest zag dat er best leuk uit, heb beetje staan kijken en dan ook enkele oefeningen thuis uitgeprobeerd, en meneer deed het redelijk goed.
Voor de rest, kan ik dan nog zijn stamboom aanvragen.
Ik weet nog niet echt waarvoor dat dient, maar allé, liever aan te vragen en niet nodig te hebben, dan omgekeerd.
Ik ben niet direct meer in jullie buurt dus als ik kan overschrijven zou dat best handig zijn. Aangezien het vanuit het buitenland is, gelieve een IBAN code te mailen.
Hierbij nog een foto'tje van de artiest.franse groetjes, Kitty en pootje van Moustikps : nogmaals bedankt voor de vele uitleg en het begrip van mijn 2uur durend twijfelen de dag van aankoop.
Ik ben echt blij met mijn beslissing, ben smoorverliefd op m'n woefje en zou 'm voor niks meer willen missen. (behalve zijn geurtjes dan, want tijdens deze mail heeft hij er een 10tal gelaten en hmmm, ik denk de ruiten even open te zetten...)
Meer foto's van deze puppie

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"